Mig33 version 4.10

Mig33 version 4.10 adalah versi yang katanya sih cukup seru tapi saya bagi ukuran yang hp atau telpon genggam yang kurang begitu baru dan rada canggih hehehe karena berbagai alasan ini sangatlah berat disamping juga sepengetahuan saya pribadi menggunakan versi ini sangatlah boros untuk ukuran para pengguna volume base untuk internet dan menikmati ber chatting ria di mig33. Mig33 4.10 juga bisa menikmati dalam hal menikmati super emoticon yang diperjual belikan oleh mig33 kalou tidak salah pake system kontrak hehe ada2 aja itu tapi ya namanya juga cari duit dan mereka yang punya jadi yah syah syah saja, jadi kalo kita sih sebagai user dan penikmat chating mau apa lagi selain menikmatinya.



Faster & keeps you connected better than ever before
  • Up to 4 times faster in starting up, viewing profiles and other activities
  • Auto reconnect - mig33 is the only chat application that reconnects if you have network disconnects and keeps all your info active

Uses even less data than competitors
  • Half the size of other messaging apps
  • Cached features mean mig33 looks better, runs faster and still keep data usage to a minimum
  • Can turn on and off updates and chatroom tabs as you need them

New features including:
  • Chatroom portal - a new interface so now you can bookmark your favorite chat rooms and see recent rooms you have visited
  • Call friends by name - in chatrooms or on your friends list, you can call friends needing to share phone numbers
Better look makes mig33 easier to use
  • You can show only online friends in your friends list
  • Status icons are easier to read
  • Menu flows have been redesigned to gets you to where you want faster
Download Now..

Tidak ada komentar:

Posting Komentar